Gæstehuset

GÆSTEHUSET

Den tidligere lærerbolig er indrettet til GÆSTEHUS for kursister på Tversted Skole eller Uldens Hus. I perioden 1. oktober – 30. april udlejes værelserne også til gæster, der har lyst til at besøge Tversted. Gæstehuset indeholder 3 familieværelser med plads til 5 personer i hvert værelse. På første sal er der 4 rum med 2 senge i hvert rum. Begge etager har to badeværelser, og i stueplan er der også et lille køkken med tilhørende spisestue.

I kælderen er der et fælles vaskerum, som må benyttes af alle gæster, der overnatter i Gæstehuset.

Bemærk, at værelser skal bookes min. 5 dage før ankomst og kan max. bookes 3 mdr. i forvejen.

Vi håber, du vil nyde dit ophold på Tversted Skoles Gæstehus.
Har du spørgsmål til booking, kontakt venligst:
Mail: mail@tverstedskole.dk eller telefon: +45 98 93 15 93.

Der findes yderligere information i velkomsthæftet som ligger på hvert værelse.

Vi håber, du/I vil nyde jeres ophold i Tversted Skoles Gæstehus.
Spørgsmål vedrørende booking af værelse: kontakt mail@tverstedskole.dk eller telefon: +45 98 93 15 93